TITLE

DESCRIPTION

 

DALF
دیپلم پیشرفته زبان فرانسوی (به فرانسوی: Diplôme approfondi de langue française) یا به اختصار DalF , مدرکی است که از سوی مرکز مطالعات زبان فرانسه و وزارت آموزش فرانسه به زبان‌آموزانی که زبان فرانسه را فرا می‌گیرند، پس از برگزاری امتحان و قبولی در آن داده می‌شود. DALF شامل دو قسمت C۱ و C۲ است. سطوح پایین تر و ابتدایی تر در زبان فرانسه با مدرک DELF ارزشیابی می‌شود.

امتحان C۱ امتحان C۱ شامل ۴ امتحان است. کسب حداقل نمره ۵۰ درکل و همچنین حداقل ۵ نمره از هر بخش برای قبولی در این آزمون لازم است.

درک شفاهی (۴۰ دقیقه)،
درک نوشتاری (۵۰ دقیقه)،
نوشتن – شامل یک مقاله و ترکیب (۲ ساعت و ۳۰ دقیقه)،
شفاهی – شامل حرف زدن و بحث کردن در حضور مربیان مربوطه در خصوص یک موضوع (نیم ساعت – یک ساعت برای آماده سازی).
امتحان C۲ امتحان C۲ شامل دو بخش است که هر بخش شامل نمره‌ای از صفر تا ۵۰ است. برای قبولی در آزمون لازم به کسب حداقل نمره ۵۰ درکل و کسب حداقل ۱۰ نمره در هر بخش است.

شفاهی – شامل گوش دادن به یک نوار ۱۵ دقیقه‌ای (۲ بار) و بحث در مورد آن در حضور مربیان (نیم ساعت – یک ساعت آماده سازی)،
نوشتن – شامل نوشتن متنی با ۲٫۰۰۰ کلمه با رعایت ساختار جمله (۳ ساعت و نیم)

 

 

DELF
(که مخفف کلمه‌های Diplôme d’études en langue française می باشد،) یک گواهی مدرک زبان فرانسوی است که پس از امتحان رسمی آن (که در ایران نیز برگزار می‌گردد) از طرف مرکز مطالعات زبان فرانسه (CIEP) که زیرمجموعه‌ی وزارت آموزش فرانسه است، به دانشجویان زبان اهدا می‌گردد و نشان‌دهنده‌ی توانایی‌های زبان‌آموز در زبان فرانسه است.

مقاطع آزمون دلف

در این آزمون شما می‌توانید برای دریافت مدرک هر یک از ۴ سطح A1, A2, B1, B2 اقدام نمایدد. نکته‌ی مهم این است که زمان و نوع امتحان در هر Level فرق میکند. A1 پایین ترین مدرک زبان فرانسه است و پس از آن A2 و سپس B1 و در ادامه B2 وجود دارد. آزمون بالاتری هم بنام دیپلم پیشرفته زبان فرانسوی وجود دارد که مراحل C1 و C2 را شامل میشوند.

مهارت های آزمون دلف

Listening :
در این بخش برای شما چندتا فایل صوتی پخش میشه و شما باید به سوالاتی درباره آنچه از فایلهای صوتی شنیده اید پاسخ دهید. هر فایل ۲ بار پخش میشه و طول هر فایل بین ۳ تا ۸ دقیقه است

Reading :
در این بخش چند متن کوتاه خدمت شما ارائه میشه و شما باید سوالات چند گزینه ای و یا جای خالی را پر کنید. در این بخش برخی از سوالات چند گزینه ای است . مثلاً دو گزینه از چهار گزینه ی تست باهم درست است

Writing :
این بخش توانایی شما را در نوشتن یک متن برای ارائه میسنجد و برای هر level امتحانی متفاوت است. برای : – A1 : این بخش شامل معرفی خودتان بعلاوه یک متن درباره زندگی روزمره‌تان است. – A2 : باید یک متن کوتاه درباره یکی از تجربیات خود را بنویسید. مثلاً سفر خاصی به جایی از دنیا و … بعلاوه یک نامه دعوتنامه، درخواست کار، تبریک به شخصی درباره چیزی و … – B1 : در این مرحله اگه باشید یک موضوع به شما میدن و شما باید دیدگاه و نظرات خود را درباره اون قضیه بیان کنید و در دفاع و رد اون بنویسید. – B2 : اگه در این مرحله دارین امتحان میدید باید پیرامون یک نامه یا اپلیکیشن دیگری نظر بدید و استدلال و برهان بیاورید و خلاصه بحث کنید.

Speaking :
در مرحله A1 و A2 اگر باشید، معمولاً این بخش با معرفی و صحبت پیرامون خودتان شروع میشه و بعد یک موضوع بهتون میدن که با مصاحبه کننده دونفری باید پیرامونش صحبت کنید. – در مرحله B1 : این بخش شامل یک مصاحبهء هدایت شده و دوطرفه بین شما و مصاحبه گر است، پیرامون موضوعی که شما را بر می انگیزد تا درموردش صحبت کنید و نظر خودتون رو درموردش اعلام و بحث کنید. – در مرحله B2 : دراین مرحله از شما انتظار میره که یک نظری پیرامون موضوعی که بهتون داده شده اظهار کنید و بعد شروع کنید به حمایت کردن از نظریه ای که ارائه اش کردید.

زمان بندی آزمون: هر مهارت، زمان خاصی از آزمون را به خودش اختصاص میدهد.

Exam Listening Reading Writing Speaking Total
DELF A1 20 min 30 min 30 min 5-7 min + 10 min prep 80 min
DELF A2 25 min 30 min 45 min 6-8 min + 10 min prep 100 min
DELF B1 25 min 35 min 45 min 15 min + 10 min prep 105 min
DELF B2 30 min 60 min 60 min 20 min + 30 min prep 150 min

 

 

 

 

معرفی آزمون رسمی و دائمی زبان فرانسه

آزمون های DELF & DALF چیست؟

دیپلم DELF یک مدرک یا دانشنامه رسمی زبان فرانسوی است و مخفف کلمه‌ ی Diplôme d’études en langue française می باشد، این دانشنامه پس از اخذ امتحان رسمی به داوطلبان اهدا می‌گردد. دانشنامه مزبور نشان‌ دهنده‌ی توانایی‌های زبان‌ آموز در زبان فرانسه می باشد. اعتبار این مدرک دائمی است و نیازی به تمدید ندارد. اين ديپلم ها برای ورود به دانشگاه هاي فرانسه يا هر دانشگاه ديگري که زبان آموزشی آن فرانسه است الزامی می باشد.

مدارک DELF & DALF دیپلم های زبان فرانسه هستند که ۶ نوع مختلف دارند:

Sé que en estos momentos tú ya decidiste descargar el libro Venciendo la Impotencia y la razón es muy simple. El medicamento Kamagra 40 mg, a menudo la dosis recomendada diaria por los doctores es sólo la mitad de eso, el hombre siente la debilitación de los músculos y el flujo de la sangre al pene. Y la edad no debe poner límites a su poder sexual, las instrucciones y los comentarios de Levitra explican la razón de fama de este medicamento.

DELF prim: این نوع مدرک مخصوص کودکان ۷ تا ۱۲ سال می باشد و فقط شامل سطح زبانی A1.1, A1,A2 می باشد.

DELF junior: این نوع دیپلم مخصوص نوجوانان ۱۲ تا ۱۷ سال است و شامل سطح های زبانی A1, A2, B1, B2 می باشد.

DELF scolaire: این نوع دیپلم نیز مخصوص نوجوانان ۱۲ تا تا ۱۷ سال است و شامل سطح های زبانی A1, A2, B1, B2 می باشد.

DELF pro: این دیپلم مخصوص کارمندان و تاجران و موردنیاز برای حرفه آنهاست و شامل سطح های A1,A2,B1, B2 می باشد.

DELF tout public: این دیپلم مخصوص بزرگسالان می باشد و شامل سطح های A1, A2, B1, B2 می باشد..

DALF: این نوع دیپلم بالاترین سطح دیپلم است و فقط برای سطوح پیشرفته زبان فرانسوی یعنی سطح C1, C2 ارائه می گردد.

کتاب Fit fürs Goethe-Zertifikat A1 از انتشارات معتبر Hueber و نوشته ی Johannes Gerbes و Frauke von der Werff می باشد
این کتاب آزمون A1 زبان آلمانی را که شامل چهار مهارت زبانی است (شنیدن،خواندن،نوشتن،صحبت کردن) را شامل می شود. در این کتاب شما با چگونگی برگزاری هر یک از چهار بخش بصورت کامل آشنا می شود و قبل از حضور در جلسه ی امتحان کاملا با نحوه امتحان و شرایط بخش های مختلف آن آشنا می شود و قبل از ثبت نام و شرکت در آزمون A1 می توانید به طور کامل سطح خود را مورد ارزیابی قرار داده و نقاط ضعف خود را تقویت نمائید و با اعتماد به نفس کامل در این آزمون معتبر شرکت نمایید

کتاب Fit fürs Goethe-Zertifikat A2 از انتشارات معتبر Hueber همراه با CD محتوی مجموعه دروسی است که هر درس آن شامل ۵ قسمت می باشد.
۱٫lesen
۲٫Hören
۳٫Schreiben
۴٫Sprechen
۵٫Wortschatz
که در نتیجه برای آمادگی آزمون سطح A2 گوته مناسب می باشد.

کتاب so gehts noch besser B1
تدوین شده با هدف آمادگی برای امتحان B1 در موسسه گوته
به همراه دو CD صوتی و نیز کلیه متون فایل های صوتی از انتشارات klett است

کتاب Zertifikat B1 neu شامل ۱۵ درس که هر درس شامل ۴ قسمت
۱٫leseverstehen
۲٫Hörverstehen
۳٫Schreiben
۴٫Sprechen
می باشد که به همراه CD برای آمادگی آزمون سطح B1 تدوین شده است

کتاب so gehts zu B2 از انتشارات klett به همراه CD صوتی و مجموعه متون فایل های صوتی با هدف آمادگی برای آزمون B2 گوته تدوین شده است که با تمرین های گام به گام هر چهار مهارت مورد نیاز برای آزمون در قالب متن های موضوع متنوع را برای آزمون B2 گرد آوری کرده است

کتاب Fit fürs Goethe -Zertifikat C1 از انتشارات Hueber تدوین شده با هدف آمادگی برای امتحان سطح C1 موسسه گوته است که همراه با cD صوتی و کلیه متون فایل های صوتی است که همراه با پاسخ نامه نیز می باشد

Find a reputable and cost-effective essay writing business in a number of ways. The best way to evaluate a writing service is to put in a test order. It’s a fairly simple procedure that won’t cost anything. It could be anything including an essay to be submitted edugenie net in high school, or a lab report. The aim of the test order is to determine whether the service is in line with its promise. These are the top indicators that an essay service offering affordable writing service is trustworthy and reliable.

آموزشگاه زبان چرخ نیلوفری

اساتید بزرگوار می توانند در صورت تمایل در دوره های زبان های خارجی دیگری غیراز رشته تخصصی ان ها بصورت شرایط نیم بها شرکت کنند.

        

The largest selection of sports bets at 1xbet bookmaker.

تماس با ما