TITLE

DESCRIPTION

مجموعه کتابهای آموزشی

کتب مختص خردسالانsupersafari_first friend
نوجوانانfamily friend_ supermind_on your_ _mark_connect_english times
بزرگسالان:fourcorner_touchstone_amrican file_solution_tactics for listeningالبته برای برخی بزرگسالان که در حد حروف الفبا میباشند کتاب on your mark توصیه میشود
مکالمه محض:north star for speaking_ talk your head off_ _speak now _ contemporary topoic_lets speak _free discussionو شرح کامل پاسخ نامه ایلتس قسمت مکالمه.
وکتب مختص تقویت درک مطلب یا reading comprehension:
active reading_select reading_developed reading و تمامی مجلهای خارجی
تقویت شنیداری:tactics for listening_speak english  like an amrican_ هم برای لیسنینگ هم برای اسپیکینگ توصیه میشود

real listening_north star for listening_VOA
نوشتاری:writing composition_successful writing

مجموعه آموزش ENGLISH TIME برای کودکان و نوجوانان مجموعه ای چند منظوره آموزش انگلیسی اعم از مکالمه انگلیسی، تقویت مهارت خواندن انگلیسی، تقویت قدرت شنیداری در انگلیسی، گرامر زبان انگلیسی و …شامل کتاب­­ های دانش آموز + کار + معلم وداستان به همراه فایل های صوتی کتاب دانش آموز و داستان. در این مجموعه با تصاویر، موسیقی، و فعالیت مشخص به کودکان آموزش زبان انگلیسی می دهد. یکی از ویژگی های این مجموعه دادن اعتماد به نفس به کودکان در امر یادگیری زبان انگلیسی است. مجموعه حاضر شامل شش سطح می باشد. این مجموعه به صورت قدم به قدم و البته پیوسته و یکنواخت، دانش آموزان انگلیسی فرصت های زیادی را برای تمرین هر موضوع از زبان جدید را جلو پای آنها می گذارد. درس های کوتاه این حس را به دانش آموز می دهد که پروسه یادگیری زبان آنها به سرعت پیش می رود این حس به آنها اعتماد به نفس و هیجان می بخشد. مکالمه های این کتب شامل اصطلاحات رایج انگلیسی، پاسخ ها و سوالات مربوط به انگلیسی روزمره را شامل می شود.

کتاب های First Friends از سری کتاب های جدیدی است که در آموزشگاه های زبان برای تدریس زبان انگلیسی به کودکان  سنین بسیار پایین، مورد استفاده قرار می گیرد. و مطابق با سيستم آمريکايي (American Accent) به آموزش الفبا و اعداد پرداخته و همراه با شعر و آهنگ هاي متنوع باعث ايجاد انگيزه و شادي در کودک شده و مهارت لازم جهت شناسايي حروف و ايجاد ارتباط را فراهم مي کند.. این مجموعه شامل فایل PDF کتاب های دانش آموز و تمرین و به همجنین فایل صوتی به لهجه امریکن می باشد

Super Minds مجموعه ای هفت سطحی از انتشارات کمبریج است که برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان و نوجوانان طراحی و تنظیم گردیده است. سری کتاب های Super Minds را می توان یکی از کاملترین و موفق ترین کتاب های آموزش زبان برای این سنین دانست. هر یک از سطوح این مجموعه از ۱۰ درس تشکیل می شود که هر درس در ۱۲ صفحه با تصاویر رنگی و آیتم های جذاب سعی در آموزش به بهترین شکل را خواهد داشت. در این پست کتاب های سطوح Starter, Level1,2,3,4,5,6 بر روی سایت ارائه گردیده که برای هر سطح کتاب دانش آموز، کتاب تمرین، فایل های صوتی و نرم افزار در اختیار زبان آموز قرار گرفته که نرم افزار هر یک از سطوح را می توان یکی از موارد کامل برای تمرین و آموزش به صورت آهنگ و داستان دانست.

مجموعه Super Safari مجموعه ای سه سطحی است که توسط انتشارات کمبریج برای کودکان ۴ تا ۷ سال به چاپ رسیده اند. این مجموعه سعی می کند زبان انگلیسی را از طریق داستان، آواز و بازی به زبان آموزان خردسال آموزش دهد. از این مجموعه در خیلی از آموزشگاه ها قبل از مجموعه Super Minds استفاده می شود.

American English File شامل یک سطح Starter و ۵ سطح اصلی است،این مجموعه از متن های غنی،روش و شیوه های خلاقانه برای آموزش مهارت های مختلف زبانی بهره می برد. از نقاط قوت کتاب هایAmerican English File، برنامه مدونی است که از درس ابتدایی این مجموعه برای آموزش نحوه صحیح تلفظ حروف، کلمات و جملات زبان انگلیسی برای زبان آموزان در نظر گرفته شده است. کتب starter، یک و دو ۱۲درس دارد که دردوترم وبسته به سطح زبان اموزوحجم مطالب در سه ترم وکتب _۳ ۴-۵هرکدام شامل ۱۰ درس که در ۳ترم اموزش داده میشود.

سری کتاب های آموزش زبان Four Corners یک دوره کاملا جدید آموزش انگلیسی با سیستم امریکایی است که در چهار سطح تنظیم شده است و در بسیاری از آموزشگاههای زبان برای تدریس دوره های آموزشی از آن استفاده می شود. Four Corners  یک دوره جامع آموزش زبان است که هر چهار مهارت اصلی زبان را در بر دارد و برای افرادی که قصد دارند از زبان انگلیسی جهت برقراری ارتباطات موثر در زندگی روزمره استفاده کنند، مجموعه ای بسیارایده آل است.

سری کتاب های Tactics for Listening یکی از بهترین منابع آموزش مهارت شنیداری با لهجه امریکن است. این سری از کتاب ها در سه سطح Basic – Developing – Expanding به گونه ای تنظیم گردیده اند تا تمامی مباحث مورد نیاز زبان انگلیسی در زندگی روزمره را پوشش دهند. ویژگی بارز این سری از کتاب ها تقویت همزمان Listening و Speaking و همچنین آشنایی زبان آموز با Stress، Intonation های زبان امریکن می باشد

سری کتاب های Family and Friends یکی از مطرح ترین دوره های آموزشی است که در موسسات زیادی برای تدریس زبان انگلیسی به کودکان و نوجوانان مورد استفاده قرار می گیرد. پیش از این کتاب های بریتیش و ویرایش اول نسخه امریکن در سایت قرار گرفته بود که در این بخش ویرایش دوم نسخه امریکن به همراه کتاب معلم و همچنین نرم افزارهای آزمون این مجموعه ارائه گردیده است.

مجموعه Family and Friends یک دوره آموزش زبان انگلیسی کودکان سنین ۸ الی ۱۲ سال است که در شش سطح توسط انتشارات آکسفورد منتشر شده است.هر یک از سطوح این مجموعه دارای یک کتاب دانش آموز، یک کتاب تمرین، و فایل های صوتی می باشد که زبان انگلیسی را طبق اصول و سرفصل بندی منظم به کودک آموزش خواهد داد.

کتاب زبان Connect 1، ویرایش دوم از سری مجموعه کانکت میباشد که در چهار سطح آموزشی برای نوجوانان و جوانان طراحی شده است. کتاب کانکت ۲ سطح بالاتر ازمقدماتی از این مجموعه است که برای سنین ۱۱ تا ۱۵ و زبان اموزانی که برای اولین بار آموزش زبان را آغاز کرده اند تالیف شده است. در این کتاب مهارتهای چهار گانه زبان اموزان بهبود پیدا خواهد کرد.همچنین این مجموعه به همراه CD اموزشی و کتاب کار( workbook) ارائه میگردد. بالا بردن انگیزه، فعالیت های پر جنیب و جوش و جذاب، استفاده از صفحات تمام رنگی، ارتباط زبان آموز با جهان خارج، استفاده از موضوعات معاصر، دارا بودن نکات گرامری، ارائه واژه های جدید، فعالیت برای صحبت کردن از ویژگی های این مجموعه می باشد.

دوره آموزش زبان تاچ استون Touchstone، منتشر شده از سوی انتشارت کمبریج، مجموعه ای کامل برای آموزش زبان انگلیسی  به بزرگسالان و نوجوانان در سطح مقدماتی تا متوسط (A1-B2) است، براساس تحقیقات و بررسی های صورت گرفته از سوی دانشگاه کمبریج تاچ استون تا حد امکان زبان انگلیسی واقعی در زندگی روزمره را آموزش می دهد. این دوره به زبان آموز کمک می کند تا دانش مکالمه خود را تقویت ساخته تا از اعتماد به نفس بیشتری برخوردار شود. تاچ استون گرامر، واژگان، و استراتژی های مکالمه را برای برطرف ساختن نیازهای زبان آموز در زندگی مدرن امروزی آموزش می دهد

کتاب هاي اين مجموعه همراه با کتاب کار و فايل صوتي در دو سطح مطابق با سيستم آمريکايي در سطح introductory براي گروه سني بزرگسال از سري کتاب هاي Scott Foresman English مي باشد. اين مجموعه به تنهايي يا همراه با کتاب هاي in contact، on target و in charge با صفحاتي رنگي و زباني ساده به آموزش هر چهار مهارت همگام با يادگيري واژگان و نکات گرامري مي پردازد. در انتهاي کتاب نيز ليست واژگان ارائه شده است.

کتاب هاي اين مجموعه همراه با کتاب کار و فايل صوتي در دو سطح مطابق با سيستم آمريکايي در سطح introductory براي گروه سني بزرگسال از سري کتاب هاي Scott Foresman English مي باشد. اين مجموعه به تنهايي يا همراه با کتاب هاي in contact، on target و in charge با صفحاتي رنگي و زباني ساده به آموزش هر چهار مهارت همگام با يادگيري واژگان و نکات گرامري مي پردازد. در انتهاي کتاب نيز ليست واژگان ارائه شده است.

دوره آموزش زبان Speak Now یکی از موثرترین دوره های مختص آموزش مکالمه می باشد که توسط انتشارات آکسفورد Oxford منتشر شده و نویسنده آن Jack C.Richards می باشد. این مجموعه آموزشی در بسیاری از آموزشگاه ها به عنوان دوره آموزش مکالمه تدریس می شود. این دوره آموزشی در چهار سطح از سطح آموزشی از مقدماتی تا پیشرفته تنظیم شده است.

سری کتاب های North Star منتشر شده از انتشارات Pearson یکی از مطرج ترین مجموعه های تقویت مهارت شنیداری و گفتاری خواندن و نوشتن زبان انکلیسی است و به جرأت می توان آن را یکی از کامل ترین دوره های آموزشی در این زمینه معرفی نمود این سری کتاب ها هم به صورت خود آموز و هم در آموزشگاههای زبان مورد تدریس قرار می گیرد. هر یک از سطوح این مجموعه شامل ۸ درس می باشد که با موضوعات مختلف به ارائه موضوعات مختلف می پردازد. این بخش شامل فایل PDF و فایل های صوتی این مجموعه می باشد. این مجموعه به زبان آموزانی که قصد تقویت مهارت های خواندن و نوشتن خود در سطوح مقدماتی تا پیشرفته را دارند توصیه می گردد.

آموزشگاه زبان چرخ نیلوفری

اساتید بزرگوار می توانند در صورت تمایل در دوره های زبان های خارجی دیگری غیراز رشته تخصصی ان ها بصورت شرایط نیم بها شرکت کنند.

        

The largest selection of sports bets at 1xbet bookmaker.

تماس با ما